Autók pénzé'

2010.09.19. 15:09

Ma kategóriákra bontottan fogtok autókat kapni! Rengeteg lesz, videókkal kiegészítve! És mindegyik 2,5 milliónál olcsóbb!

Figyelem. A videók a cikk végén lesznek láthatók!

Első kategória: Kis családi szedánok. Őket most 2 autó képviseli; az egyik egy másfél éves 30 000-ret futott KIA Rio, a másik pedig egy 32 000-ret futott 3 éves Honda City. A Rio bár kisebb, de erősebb, és gyorsabb a 97 lóerős motorjának köszönhetően, valamint kevésbé csúnya. Ellenben a Honda valamivel talán kevesebbet fogyaszt, szebb a neve, nagyobb a csomagtartója, és ügyes az ülésrendszere! Ráadásul 12 XL méretű kép van hozzá. A képek linkek!

Következp kategória a rendes méretű családi autók lesznek, amiknek leginkább az alsó középkategóriás autók felelnek meg. Ebből találtam a legtöbbet. Van Cee'd, van Golf és van Octavia ami talán lehet, hogy a következő kategórához jobb lett volna, de én inkább ide sorolnám. Hogy én ezek közül melyiket venném? Természetesen a Cee'd-et. Viszont mindegyiknek van előnye. Például az egyik Golfnak a bézs belseje. De amúgy közel vannak egymáshoz mind, mindegyik boldog lehet az ember.

Például 2,15 millióért ez a Škoda Octavia 1.6-os 102 lovas motorral:

ABS (blokkolásgátló), ASR (kipörgésgátló), állítható kormány, CD-s autórádió, centrálzár, digitális kétzónás klíma, elektromos ablak, elektromos tükör, ESP (menetstabilizátor), fedélzeti komputer, fűthető tükör, hűthető kartámasz, hűthető kesztyűtartó, immobiliser, ISOFIX rendszer, kikapcsolható légzsák, ködlámpa, középső kartámasz, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, oldallégzsák, pótkerék, riasztó, szervokormány, színezett üveg, utasoldali légzsák, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák.

A  következő autó egy szintén 102 lovas 1.6-os VW Golf. Hiszen az Octavia is valójában egy Golf. Ebben azonban 105 000 KM van, és 2,19 millióba kerül!

ABS (blokkolásgátló), ASR (kipörgésgátló), állítható kormány, CD-s autórádió, centrálzár, digitális kétzónás klíma, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, fedélzeti komputer, függönylégzsák, fűthető tükör, hátsó oldal légzsák, hűthető kartámasz, hűthető kesztyűtartó, immobiliser, kikapcsolható légzsák, ködlámpa, könnyűfém felni, középső kartámasz, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, oldallégzsák, pótkerék, szervokormány, színezett üveg, tempomat, utasoldali légzsák, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák.

A következő egy állítólag "Magyarországi forgalombahelyezés, 2 gyári kulcs, szervízkönyv, hagyatékból eladó". És csak 5847 kilométert ír! Ennek jó lenne utánajárni, mi az igazság! A kép itt is link!

Következő autó a bézs belsős Golf, aminek legnagyobb erénye a bézs belseje :) És tudjátok mit? Itt is linket kaptok!

Következő C kategóriás autó szintén egy KIA Cee'd, csak ez 1.6-os EX, és 58 000-ret futott. Rengeteg extrája van, és elég erős is. Tök király :D

ABS (blokkolásgátló), CD-s autórádió, automata klíma, állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, ESP (menetstabilizátor), fedélzeti komputer, függönylégzsák, fűthető tükör, immobiliser, ISOFIX rendszer, ködlámpa, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, oldallégzsák, pótkerék, szervokormány, színezett üveg, utasoldali légzsák, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák.

Következő kategória a közepes nagyságú autók. Tudjátok; Mondeo, Avensis, Accord.

Hogy ezek közül melyik a legjobb? Szintén az van, mint az előző kategóriánál. Nekem például ugyanis az Accord. Másnak meg soha sem kéne, például azért mert 4 ajtós. Vagy mert japán. Vagy még ezernyi más oka lehet. Mindenesetre elmondható, hogy a Honda tökéletes sportos beállítottságú vezetőknek, akiket nem zavarja, hogy a csomagtartó nehezen hozzáférhető, az Avensis azoknak akik nyugodtan és kényelmesen akarnak eljutni A-ból B-be (ez volt a maga idejében az egyik legcsendesebb autó), a Mondeo pedig leginkább a családosoknak kedvez. Bár ezen konkrét autó közül leginkább a Mondeo kéne.

És ezek közül az első a Mondeo, ami 125 lovas 1.8-as, 2,39 millóba kerül, és csak 113 000 KM van benne! És azért a világos belső, és a 7,2-őt jelző fogyasztásmérő bizalomra ad okot.

ABS (blokkolásgátló), automatikusan sötétedő belső tükör, állítható kormány, CD tár, centrálzár, digitális klíma, dönthető utasülések, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, esőszenzor, faberakás, fedélzeti komputer, fűthető szélvédő, fűthető tükör, fűthető ülés, hátsó oldal légzsák, immobiliser, ködlámpa, könnyűfém felni, középső kartámasz, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, oldallégzsák, pótkerék, szervokormány, színezett üveg, utasoldali légzsák, üléshűtés/szellőztetés, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák, vonóhorog.

A következő a 129 lóerős Toyota Avensis. 98 000-ret futott, és 2,38 millióba kerül. És semmi érdekeset nem tudnék róla mondani azonban, ezért tessék, ittvannak a képek :)

ABS (blokkolásgátló), ASR (kipörgésgátló), CD-s autórádió, HIFI, fedélzeti komputer, centrálzár, digitális kétzónás klíma, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, esőszenzor, ESP (menetstabilizátor), faberakás, függönylégzsák, hátsó oldal légzsák, immobiliser, ISOFIX rendszer, ködlámpa, manuális (6 fokozatú) sebességváltó, oldallégzsák, riasztó, szervokormány, térdlégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák.

A következő pedig a Honda Accord. 2 liter, 155 lóerő, 140 000 állítólagos kilométer. Mindez 2,39 millió magyar forint.

ABS (blokkolásgátló), szervokormány, vezetőoldali légzsák, utasoldali légzsák, állítható kormány, CD-s autórádió, centrálzár, digitális kétzónás klíma, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, függönylégzsák, ködlámpa, könnyűfém felni, középső kartámasz, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, oldallégzsák, tolatóradar, ülésmagasság állítás.

Következő kategória a prémium közepesek. Ennek most itt három képviselője van, viszont az egyik copué, az egyik kombi, az egyik pedig szedán. És mindhárom német. Audi? Vagy BMW? Vagy Mercedes - Benz? Jó kérdés. Nekem természetesen a BMW, hiszen nem zavar a coupé karosszéria. Családosoknak meg talán az Audi. És a MB? Na az pedig egy kompromisszum.

Első legyen az Audi. Ez egy 134 000-ret futott 1.8-as turbó, automata váltóval. És linket kaptok, mivel 11 XL méretű kép van hozzá!

 

 

 

 

 

Következő pedig a BMW, ami egy 320ci. Vagyis 2 liter, hat henger elöl hosszában, 150 ló, és coupé karosszéria. Igaz 230 000 KM van benne, azonban legalább nem tekerték sehova. Mindez 2,15 millió forint.

 

ABS (blokkolásgátló), automata klíma, automatikus csomagtér-ajtó, állítható kormány, bőr belső, CD-s autórádió, centrálzár, dönthető utasülések, elektromos ablak, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tolótető, elektromos tükör, faberakás, fedélzeti komputer, fűthető tükör, fűthető ülés, HIFI, immobiliser, ködlámpa, könnyűfém felni, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, memóriás vezetőülés, panoráma tető, riasztó, szervokormány, színezett üveg, tolótető (napfénytető), utasoldali légzsák, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák.

A harmadik német titán pedig egy Mercedes-Benz C200 Kompresszor, ami 163 lóerőt jelent. És állítólagos 136 000 kilométert. De azért egy próbát megér 2,19 millióért!

ABS (blokkolásgátló), ASR (kipörgésgátló), ESP (menetstabilizátor), centrálzár, elektromos ablak (elöl-hátul), szervokormány, oldallégzsák, állítható kormány, CD-s autórádió, EBV (elektronikus fékerő-elosztó), elektromos tükör, fedélzeti komputer, hűthető kesztyűtartó, immobiliser, könnyűfém felni, középső kartámasz, pótkerék, riasztó, színezett üveg, tempomat, utasoldali légzsák, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák.

És végül az utolsó kategória. Ahol felejtsünk el mindent ami ésszerű. Ne nézzünk fogyasztást, lábteret, csomagtartót, inkább élvezkedjünk! És a versenyzők: Honda Integra Type-R, Seat Leon Cupra R, Toyota Corolla Tsport.

Kezdésként álljon itt ez a Corolla. Tudom, hogy mire gondoltok. Egy Toyota? Sportos? És még csak nem is Supra? Sem MR-2? Igazatok is van. Félig. Ugyanis ez az 1.8-as Toyota 192 lóerős! És a Tsport jelentése Toyota Sport. Igaz ez a legkevésbé vérbő sportautó a 3 közül. Viszont Honda stílusban sokáig pörgethető. Érdemes is megnézni a gyorsulásáról a  videót! És valószínűleg valóban sokáig fog nekünk pörögni, hiszen egy Toyota nem romolhat el. Most van benne 72 000 KM, és 2,19 millióba kerül.

ABS (blokkolásgátló), vezetőoldali légzsák, utasoldali légzsák, oldallégzsák, szervokormány, CD-s autórádió, centrálzár, digitális klíma, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, esőszenzor, fedélzeti komputer, függönylégzsák, hátsó oldal légzsák, immobiliser, ködlámpa, könnyűfém felni, manuális (6 fokozatú) sebességváltó.

Feljebb lépünk egy szinttel a sportosság lépcsőfokán, és itt találjuk ezt a 180 lóerős Seat Leon Cuprát. Ha emlékeztek még rá már egyszer elmondtam miért jó, és miért tetszik annyira. Ez a konkrét példány állítólag mindössze 120 000-ret futott. És a régi cikkben keressétek a videókat róla.

ABS (blokkolásgátló), ASR (kipörgésgátló), állítható kormány, CD tár, centrálzár, chiptuning, digitális klíma, dönthető utasülések, EBV (elektronikus fékerő-elosztó), EDS (elektronikus differenciálzár), elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tolótető, elektromos tükör, esőszenzor, ESP (menetstabilizátor), fedélzeti komputer, fűthető szélvédő, fűthető tükör, fűthető ülés, HIFI, immobiliser, ISOFIX rendszer, ködlámpa, könnyűfém felni, középső kartámasz, manuális (6 fokozatú) sebességváltó, oldallégzsák, panoráma tető, pótkerék, sebességváltó zár, szervokormány, utasoldali légzsák, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák.

És a harmadik egy brutális fenevad. Mégpedig egy Honda Type-R. Ráadásul egy Integra! 1.8, 195le, sperrdifi. Nem véletlenül lett legendás mára. Ez 154 000-ret futott, és pont 2.5 millióba kerül, mégis azt mondom: Ha valakinek sport autó kell aránylag olcsón: Hajrá!

ABS (blokkolásgátló), állítható kormány, CD-s autórádió, chiptuning, elektromos ablak, könnyűfém felni, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, manuális klíma, riasztó, szervokormány, színezett üveg, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, xenon fényszóró.

És a videók, abban a sorendben ahogy az autók jöttek egymás után!

Honda City 1.4:

Škoda Octavia 1.6:

VW Golf:

KIA Cee'd

Ford Mondeo

Toyota Avensis

Honda Accord

Toyota Corolla Tsport

Honda Integra Type-R

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapravalami.blog.hu/api/trackback/id/tr492300560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása