Utolsó poszt

2011.03.12. 20:05

Gondoltam elég szemét, galád dolog lenne úgy abbahagyni a blogot, mintha soha sem lett volna. Sajnos néhol máshol már láttam ilyet, elég szomorú látványt tud nyújtani egy magára hagyott blog. Ezért ezt itt most egyenlőre vegyétek egy befejező posztnak, azt kicsit később még eldöntöm, hogy törlődjön-e végleg minden, vagy maradjon-é. Később lehet, hogy egy megújult formában újra fog indulni.

Amit fő hibaképpen szerintem felvethetnék az az, hogy ez a "mindennapravalami"-ság, na ezzel tettem keresztbe magamnak. Valamint azzal, hogy nem egy bizonyos dologról szól(t), hanem sokmindenről. Mert ha teszemazt egy autós blog lenne, akkor könnyen tartható lenne a napi egy poszt. Viszont így erősen kell gondolkodnom rajta, hogy ne legyen kétszer egymás után ugyanaz, ésatöbbi ésatöbbi. És már eljutottam sajnos oda, hogy csak linkelgetek, semmi kommentárt nem fűzök hozzá, mert egész egyszerűen nincs időm rá.


A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapravalami.blog.hu/api/trackback/id/tr672734047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása