Beugró Mindörökké!

2010.04.23. 12:50

Nem tudom hányan nézitek a Beugrót, de én kábé egy éve kezdtem el, és nagyon jó! Négy szimpatikus színész játszik benne, akik még tehetségesek is! Én szeretem a színházat, meg a stand-up is egy szintén tetsző műfaj, és ez a kettőnek az ötvözete.

Maga a műsor eléggé nehéz utat járt be, ugyanis az esti sávból a TV2-őtől mentek az M1-hez, akivel egyszerre a Comedy Central is játszotta, most pedig megérkeztek a Coolra! Kedvencem többek között a váltóláz, és a bekérdező.

Van tovább is!

És most jöjjön a megígért 2 videó a 2 kedvenc bekérdezőmről.

(Gyilkos azzal indítani, hogy "Halló, központ vagyok?") :D

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapravalami.blog.hu/api/trackback/id/tr771943160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JackAss 2010.04.26. 19:35:22

Én ezt nem szoktam nézni de lehet h kéne...:D
süti beállítások módosítása