Rammstein-Haifish

2010.04.23. 16:50

Ma debütált a Haifish klippje! Szerintem egyik, ha nem a legjobb klipjük lett! Néhol hangosan felnevettem rajta, néhol meg csak komolykodva figyeltem... :) De íme:

 


Haifisch

Rammstein | MySpace Music Videos

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapravalami.blog.hu/api/trackback/id/tr821945725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2010.04.23. 19:02:00

Jópofa a klip. Az a hízlalás a "Keine Lust" előzménye lehetett,nem? :P
A képeslapra az van írva, hogy "Üdvözlet a világ seggéről"

Danessz 2010.04.23. 19:04:09

@freddyD: Elég valószínű! :D
Másrészről meg nekem mondhatod... Viszont van cicisnéni!

JackAss 2010.04.26. 19:06:59

Én nem vok nagy Rammstein fan de ez a szám még nekem is tetszik :D
süti beállítások módosítása