Teszthét 2.0

2010.05.18. 17:18

És akkor ma jöjjön egy játék tesztelése, mégpedig a Forza Motorsport 2-őé!

Bemutatkozás, menü

Ami nekem elsőre nagyon tetszett a játékban az az, hogy magyar nyelvű az egész! Ezt miért nem tudja mindenki így csinálni? Maga a menü letisztult, logikus, a soundtrackot külön megdicsérném, ugyanis szerintem zseniális lett!

 

Verseny, versenyzés

A grafika elmegy, belső nézet azonban nincs, ami elég furcsa egy szimulátornál. Viszont olyan apró részletek, mint például a kerekek tökéletesen ki lettek dolgozva! Sőt; fékezéskor annyira felhevülnek, hogy pirosan izzanak! Tökéletes hangulatjavító! :) Viszont amikor elindulunk akkor döbbenünk rá, hogy ez egy IGAZI SZIMULÁTOR! Ugyanis ha az első kanyart níd for szpídes stílusban vennénk be úgy fogunk leesni az útról, hogy csak kapkodjuk a fejünket! Ugyanis ebben a játékban a fizika központi szerepet kapott. Az autók viselkedése teljesen olyan, mint a valóságban! Sőt, mi több; a sebességérzet egészen félelmetes! Tényleg lehet érezni, hogy most 80-al megyünk, avagy 180-al! Tökéletesen lehet kanyarban játszani a gáz+fék kombóval, így egy kis gyakorlás után minden elektronikát kikapcsolva százmilliós autókról égethetjük le a gumifelületet, és a legjobb az egészben, hogy ha összetörjük akkor sincs semmi! És ha már a gumiknál tartunk. Nem mindegy, hogy a gumi milyen meleg, ugyanis a 60fokos gumi tényleg előbb kezd el csúszni, mint a 110 fokos (!); ráadásul a gumik a használat módja szerint kopnak! És az sem mindegy, hogy milyen gumit vettünk, ugyanis van olyan ami kevésbé gyorsan kopik el, viszont kevésbé is tapad, meg van olyan is ami nagyon jól tapad, viszont hamar elfogy.

Maga a játékélmény egyébként annak ellenére, hogy nem kapunk sztorit jó, ugyanis egyetlen autómmal tudok még csak nyerni nehéz szinten!

Verdikt

Tehát a FM2 egy nagyon-nagyon jól sikerül játék, nagyon apró hibákkal, hihetetlen fizikával, és pont e miatt nálam az értékelése 9,3/10!

 

-

-

És akkor jöjjön néhány negatívum amik valójában olyan apróságok, hogy valószínűleg soha sem vennéd észre, és én is csak kipróbáltam.

Emberek, ha jót akartok magatoknak mindig kézi váltóval menjetek! Az automata borzalmas! Eleve megvan benne az ami szinte minden játéknál, hogy ha csak félig nyomom a gázt akkor sem kapcsol feljebb (mint a valóságban), de ez még egy apró baj. Maga a váltás egyébként is annyi, hogy amint eléri a piros mezőt a fordulatszám felvált, és egy bizonyos fordulatnál meg vissza (ez minden autónál máshol van). Viszont a nagyobb gond az az, hogy ha satuval megállok 200-ról, akkor logikus, hogy örülök, hogy megálltam, és nem veszem el a kezem a fékről. Nade! Ezt ő úgy érzékeli, hogy én tolatni szeretnék... És a másik ilyen, hogy ha tényleg tolatnék akkor meg van, hogy 2-3 másodpercig csak nyomom a féket, és az autó nem mozdul, ami verseny közben egyáltalán nem frusztráló... És ha végre elindult akkor meg kapar emiatt elveszem a gázt (vagyis a féket) majd újra nyomnám neki, de ekkor ő megáll, majd újrakezdi! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

És még egy dolog! Amikor első kerekes autóval mész és be van kapcsolva az összes elektronika (TCS, ESP) akkor ha megcsúszik az orra (ami elég valószínű), na azt nem fogja meg az elektronika! Csak ha a fara megy keresztbe! Sőt a kipörgésgátló meg csak ~26 KM/h-tól működik, addig csak kapar a szerencsétlen autó!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapravalami.blog.hu/api/trackback/id/tr902013284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása