Mecsek. A magyar ralisok Mekkája. Egy régebbi és egy újabb Lada, mindkettő kemény gép. A VFTS kormányánál Balatonyi Árpád, a G2-es 21011 volánja mögött Németh Gyula mindketten éveket húztak le itt. Ültünk az autóikban. Eldobtuk a hajunkat.…

Jövőhéten be lesz pótolva a Szombati napina cikk!Jött a Szovjetunió felbomlása utáni káosz. Túlélte. Aztán Putyin beengedte a nyugatiakat. Ezt is túlélte, de már recsegtek az eresztékei. Aztán a Renault a hóna alá nyúlt egy hangos „Hajrá, Náncsi néni!”…

Az előző bejegyzésből kimaradtak a videók, úgyhogy ide kerültek!        

Színesek. Hangosak. Lenézettek, holott sokszor vagyonokba kerülnek. Nincs az a pénz, amiért gazdáik megválnának tőlük, hiszen ez az életük. A tuning-Zsiguli a közlekedés sója, nélküle Magyarország útjai sivár unalomba fulladnának. Így is lehet nézni a dolgot, nem teljesen…

Húsz-harminc évvel ezelőtt nem lehetett mindenkinek Zsigulija, mert a Zsiguli drága volt, meg sokat kellett rá várni. De akinek nem jutott, az se maradt ki az élményből – vagy a jard vitte be, vagy ült néha taxiban. Mind Zsiguli volt.…

A típus ritkaságára jellemző, hogy a tízmilliós Moszkvában mindössze két ilyen üzemképes példányt tartanak nyilván. Fejeződött be az előző cikk! Mivel túl hosszú volt ezért itt a második része! Ugyanaz a teljes burkolat, mint az…

Nagy Zsiguliteszt Összehasonlító teszt: Kereklámpás Zsigulik  A Zsiguli az az autó, amiről minden huszonöt évnél idősebb magyarnak vannak emlékei, hiszen útjainkon belőle…

Ezért Lada hetet tart a blog! Na de hogyan is kezdődött a történet? Hát így!Mint minden akkori, KGST-világban zajló történetnek, a Zsiguliénak is van egy hős, szovjet, ipari-innovációs változata, tele csillogó szemű sztahanovista munkásemberekkel. Meg egy földhözragadtabb,…

süti beállítások módosítása